Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T17:10:15+03:00
- Andrei, m-am saturat de toate suferintele pe care trebuie sa le indur din cauza ta!
- Dar ce ti-am facut eu?
- Ce mi-ai facut? Auzi-l Doamne, mai are curajul sa ma intreba si ce mi-a facut! Mi-ai rupt din foi sa faci avioane!
- Eee, am rupt si acolo vreo doua...bine, recunosc vreo douazeci. Dar si tu te-ai suparat pentru atat!
- Cum doar pentru atat! Uita-te la mine sunt mazgalita toata!
- Haide, mai! Nu stii de gluma ? Chiar trebuie sa te superi pentru cateva mustati si cativa ochelari pe care le-am desenat poetilor si scriitorilor? Apoi, parca le sta si mai bine asa.
- Si de petele de dulceata sau de colturile indoite ce zici?
- Hai, nu mai fi suparata si vino ca trebuie sa invat pentru testul de maine.
- Nu vin. Eu de tine nu ma mai apropii.
- Hai, te rog. Uite, iti promit ca o sa ma schimb. 
- Bine, vin. Dar este ultima data. Daca ma pacalesti sa stii ca plec.
- Bine, bine...hai, sa batem palma.
2014-10-18T17:34:28+03:00
-Ionut,nu mai suport!
-Ce?Ce vrei sa spui?
-Vreau sa spun ca ma ingriesti in cel mai rau hal!M-ai rupt,m-ai mazgalit,m-ai colorat,m-ai udat,m-ai lasat oriunde...
-Ce vrei sa fac?Sa te tin puf?Esti doar o carte...
-Poftim?!Nu sunt doar o carte!Eu sunt o micaparte din viitorul tau si bunatatea ta.
-Cu ce ma poti ajuta daca tot zici ca faci o mica parte din viitorul meu?
-Tu dupa mine inveti sa scrii si sa citesti,tu dupa mine inveti sa vorbesti frumos!!!
-Acum am inteles!Imi cer scuze pentru tot ce ti-am facut pana acum!
-Iti multumesc ca ma respecti cum vreu si eu!Ca sa sti,am si eu viata.Ma raneai ca nu ma ingrieai!
-Multumesc ca m-ai invatat toate astea!
-Nu ai pentru ce,draga Ionut!


                              Spor la invatat!!!!!!!