Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T16:50:14+03:00
10+12+14+16+18+20+22+24+26+28+30+32+34+36+38+40+42+44+46+48+50+52+54+56+58+60+62+64+66+68+70+72+74+76+78+80+82+84+86+88+90+92+94+96+98=2430
2014-10-18T16:57:58+03:00
10+12+14+16+18+20+22+24+26+28+30+32+34+36+38+40+42+44+46+48+50+52+54+56+58+60+62+64+66+68+70+72+74+76+78+80+82+84+86+88+90+92+94+96+98=2× (5+6+7+8+9+10+...+46+47+48+49)=2×[(49×50) - (4×5)]÷2=2450-20=2430