Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-25T16:02:51+02:00
Am vazut un soarece.
Am cumparat un nou telefon.
Am dat un raspuns.
Am dat o intrebare pe un site.
Acel copil e rau.
Baiatul ala e destept.

ms
Mama a prins un soarece Am primit un telefon nou. am primit un raspuns. am primit o intrebare. am vazut un copil obraznic baiatul a vazut o caprioara..
2014-02-25T16:05:55+02:00
Soarecele mananca branza.
El are un telefon nou.
Maria a raspuns la intrebarea pusa.
Mara i-a pus o intrebare doamnei invatatoare.
El este copilul cel nou din clasa .
Baiatul acela este rau .
Sper ca te-am ajutat !