Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T16:44:22+03:00
Va insotesc si eu.
Am primit un dar de la mama.
Vreau un strugure si doua nuci.
Am angajat cativa muncitori pe sanier.
2 5 2
2014-10-18T16:47:02+03:00
A primit un dar.(subst.)                                                                                                 Am cumparat un pepene.(numeral)                                                                              Muncitorii construiesc o casa.(subst.)                                                                         Si tu vi?(adv)
1 1 1