scrie cate 2 cuvinte cu acelasi inteles si forma diferita , respectiv cu aceeasi forma si sens diferit

2
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

2014-10-18T16:32:20+03:00
Cuvinte care se scriu la fel se au sens diferit:  lac, broasca, toc, 
cuvinte care au forma diferita : literal si literar , albastru si alabastru, evalua si evolua , lacuna si laguna, ordinal si ordinar. 
Comentariul a fost şters
Ca raspunsul meu este mai bun :)))) :-**
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T16:32:42+03:00
Am descoperit talcul aceste carti. Care este intelesul povestii? In exemplele de mai sus, cuvintele au acelasi inteles si forme diferite. In exemplul urmator, cuvintele au aceeasi forma si sensuri diferite ( se numesc omografe) Ea este vesela. Am cumparat vesela noua.
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters