Răspunsuri

2014-10-18T16:29:29+03:00
360-220=140 la toate 
cred ca e corect daca nu scuze
dar cum l-ai aflat ?
scazi pe 360 la suma nr 84+123+36=220 rezulta360-220=140 la toate
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T16:32:55+03:00
S+A+X=360
36+84+123=243
360-243=117
117:3=39
numarul este39 deoarece
(36+39)+(84+39)+(123+39)=360
36+39=75             84+39=123                 123+39=162
                   75+123+162=360