Răspunsuri

2014-10-18T16:26:35+03:00
3√12 = √12·3² = √12·9 = √108
4√8 = √8·4² = √8·16 = √128

√108 · √128 = este raspunsul final  si apoi inmultesti tu :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T16:29:32+03:00
108 *128=2304, deoarece 3radical din 12 este egal cu 108 si 4radical din8 este egal cu 128 , dupa aia le imultesti si iti da 2304
pune o intrebare si iti raspund eu
cu ce ajuta alea
ok
eu am pus un mai inainte raspundde la ia
eu am pus o intrebare