Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T16:25:38+03:00
Virgulele despart un substantiv in vocativ de restul propozitiei.
Semnul exclamarii marchiaza o exclamatie, o mirare.
2 4 2
2014-10-18T16:26:27+03:00
Prima virgula s-a folosit pentru o pauza iar a doua ,,nu stiu cum sa-ti explic sa iti spuna alt cineva ca nustiu cum sa iti explic'' iar semnul exclamarii sa folosit pentru ca se mirara.:) sper ca tiam fost de ajutor daca nu nu e nici o problema
nai mess nu?
da da
e confidential
daca vrei poti sa ma adaugi
acu e la moda facebook*