Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T16:09:19+03:00
Drum-Carare,pietris
la familia lexicala se adauga sufixe si tu asta ai afcut peterstefan
pai campul lexical se afla la lucruri care se afla in aceeasi sfera
Ba nu,frate. Campul lexical e atunci cand spui lucruri din acelasi subiect,familia lexicala e atunci cand adaugi sufixe si prefixe(asa cum a zis si Teodora) cuvintelor.
ms clepsidra
Cp :*
2014-10-18T16:11:56+03:00
Drum-poteca,strada,carare
Drum-drumet
ce zici tu ii familie lexicala
Comentariul a fost şters