Ajutor doresc!!! a) Daca x = 6, determinati p produsl p (17-x) · (16-x) · (15-x).

2
VA spun eu camd
De ce?
Vrei doar sa te verifici?
am gresit cand am scris exercitiul
Daca x = 6, determinati produsull p = (17-x) · (16-x) · (15-x). asa e corect

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T16:07:50+03:00
(17-6)*(16-6)*(15-6)=11*10*9=990
Sheherazada, cat te ia sa raspunsi, si apropo, mai am 1
Vezi ca si eu ti-am raspuns! :)
STIU acum 8 min.
Daiana12 , Onouaviata , de ce raspunsurile voastre nu sunt la fel?
2014-10-18T16:16:15+03:00
X=6
(17-x)*(16-x)*(15-x)=
(17-6)*(16-6)*(15-6)=
11*10*8=880

vezi ca Daiana12 a gresit pentru ca 15-6 face 9 nu opt
da!
si de aia ti-lam marcat ca cel mai bun
mersi
nai dc