Răspunsuri

2014-10-18T16:00:04+03:00
L aintoarcerea sa, ii spuse ce a patit. am cumparat,nevasta,un ac, si neavand cum sa-l aduc,l-am pus intr-un car cu fan. cand ne-am despartit, nu l-am mai gasit. nebun esti tu,ma!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T16:00:15+03:00
La intoarcerea sa , ii spuse cea a patit . 
-Am cumparat nevasta , un ac , si neavand cum sa-l aduc , l-am pus intr-un car cu fan .
Cand ne-am despartit nu l-am mai gasit
- Nebun esti tu , ma !
mersi :o3
Comentariul a fost şters
dai si un multumesc daca te rog ? :o3