Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T15:32:51+03:00
Algoritmul lui Euclid este un procedeu prin care este determinat cel mai mare divizor comun a două numere întregi a, b (respectiv a două polinoame cu coeficienţi într-un corp).Cel mai mare divizor comun (c.m.m.d.c.) pentru 2 sau mai multe numere naturale nenule este cel mai mare numar natural care divide toate numerele date.
dami te rog si doua nr cuprinse intre o mie si zece mii
Oricare 2 numere ?
da
2645 si 8334
ms
2014-10-18T15:39:40+03:00
Ce intrebare complicata!!:D
eei dar eu am uitat rs cred:D
a ha
ai sa uiti tot timp de-o vara...
nu chiar
pai aproape tot...mai ales ca intra 7 sunt complicate temele\