Răspunsuri

2014-10-18T15:53:09+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Si do re|mi mi fa mi| sol sol fa mi |re re do re|mi si do re
mi mi fa mi|sol sol fa mi|re re do re| do si do re|
mi mi mi mi mi fa mi| sol sol sol sol sol fa mi
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T00:10:28+03:00
Sol do re | mi mi fa mi | sol sol fa mi | re re do re | mi sol do re | mi mi fa mi |sol sol fa mi | re re do re | do sol do re | mi mi mi mi mi fa mi | sol sol slo sol sol fa mi | re re re re re re do re | mi sol do re | re re re re re do re do |
3 4 3