Răspunsuri

2014-10-18T15:15:46+03:00
(a+b)/2=5,85=585/100=117/20 -> a+b=117/10 -> a=117/10-b
a-b=3,9=39/10
117/10-b-b=39/10
-2b=39/10-117/10
2b=78/10 
b=3,9
a=117/10-39/10=7,8
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T15:21:22+03:00
(a + b)/2 = 5,85
a - b = 3,9
a + b = 5,85 * 2
a + b = 11,70
a - b = 3,9
________________
le adunam
2a  /   = 15,60
a = 15,60 : 2
a = 7,80
b = 11,70 - 7,80 
b = 3,90

2 5 2