Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T15:05:36+03:00
X:15=14 r 12
x=15x14+12
x=222(suma)

x-primul nr
x+1-al doilea
x+2-al treilea
___________
x+x+1+x+2=222
3x=222-3
3x=219
219:3=73-primul nr
73+1=74-al doilea nr
74+1=75-al treilea nr



2014-10-18T15:16:55+03:00
15 * 14 + 12 = 222
a+b+c=222
a  __/
b  __/ + 1
c  __/ + 2
222 - 3 = 219
219 : 3 = 73
a = 73
b = 73 + 1 
b = 74
c = 73 + 2
c = 75