Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T14:57:30+03:00
Poteca= drum, carare
solitar=retras, singur, izolat
jind=pofta
melancolie=tristete
potecă - drum , cărare , pîrtie , trecătoare
solitar - sihastru , însingurat , izolat , retras , retirat
jind - jinduire , poftă
melancolie - tristețe , duioșie
2014-10-18T15:00:59+03:00
Poteca-carare,solitar-retras, jiind-cu ardoare , melancolie-tristete,duiosie
1 5 1