Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T14:53:18+03:00
1. Substantiv obtinut prin conversiune din adjectiv propriu-zis:
Frumosul se plimba prin parc. 
2. Substantiv obtinut prin conversiune din pronume personal:
Eul liric se gaseste in poezii.
3. Adverb de mod obtinut prin conversiune din substantiv comun:
Cainii stau incolaciti covrig.
4. Adjectiv pronominal posesiv obtinut prin conversiune din pronume posesiv:
Casa mea este roz. 

1 5 1
2014-10-18T14:57:41+03:00