Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T19:05:54+03:00
- aceptarea benevola de reguli de convietuire 
- respect reciproc
- utilizarea unui vocabular lipsit de jigniri si porecle
- intrajutorare reciproca
multumesc mult ... mi-a fost de mare ajutor raspunsul tau ,
ma bucur!
multumesc pt stelutze!!
npc ...
2014-10-18T22:18:17+03:00
1.sinceritate între membrii familiei,
2 dispoziție pentru dialog,
3. luarea în considerare a tuturor propunerilor,inclusiv ale minorilor,
4. încercarea de a găsi natura conflictului ( nu poți soluționa ceva ce nu știi de unde provine)
5.recunoașterea greșelilor și disponibilitatea de a-ți cere scuze ( foarte important),deoarece toți greșim/putem greși,
6.fiecare conflict este o lecție de viață.