Răspunsuri

2014-10-18T14:34:24+03:00
Mos-craciun, mosie, mosneag, mosete, mosica, mosel
12 3 12
Moștenitor nu cred că face parte din familia lexicală al cuvântului "moș"
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T14:35:20+03:00


mos- mosneag, mosnegut, mosulica, mos-craciun, mosulet, stramos, mosulet.

sper sa te ajute.

19 4 19
mosie,mostenitor,mostenit,mosneag,stramos,mosulet,mosnegel)Sper ca te-am ajutat putin)
multumesc :*
cu placer!!!