Răspunsuri

2014-10-18T14:30:07+03:00
Nu stiu cum :( te ajutam cu multa placere
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T14:39:00+03:00
Se aduce la aceelasi numitor  : 8/35 + [( 3/2  amplifici cu 35 + 33/35) + (3/14 cu 5 -2/35) -( 2+12/7 amplifici cu 10 + 5/4 amplifici cu 5 )] 

iar de aici e simplu , numai adunari si scaderi , sper ca ai inteles ca amplificat ca sa avem numitorul 70 , care este numitor comun in calcul. 
Sper ca te-am ajutat.
a am uitat si cele care au la numitor 35 amplifica cu 2 ca sa fie 70
rezultatul este -25/70 daca vrei sa te verifici
Mersi mult