Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-02-25T16:36:30+02:00
G+o=43 ⇒ g=43-o
2g+4o=124 (gasca are 2 picioare, oaia 4)
2(43-o)+4o=124 ⇒ 86-2o+4o=124, 2o=38, o=19, g=43-o=24
Vor fi 24 gaste si 19 oi.
11 4 11
vreau reprezentari cum ar fi cercurike
cercurile ...pardon
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-25T16:54:10+02:00
Ti-am trimis poza cu rezolvarea .
____________________________
13 4 13
S-a postat invers ! Scuze ! :)))
iti multumesc..............
Cu placere !