Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T14:12:22+03:00
S.a rupt tocul de la pantof .
Tocul de la usa s.a tocit.
Sare coarda in fata blocului .
Mama pune sare in mancare.
Eu port o bluza noua.
M.am dus in port sa vad vapoarele.

2 5 2
2014-10-18T14:13:30+03:00
El a cumparat un toc de usa .
Mama poarta pantofi frumosi cu toc.

El sare coarda.
Mama pune sare in mancare.

Eu port o bluza noua.
Vaporul a ajuns in port.

1 5 1