Răspunsuri

2014-10-18T13:49:55+03:00
Pai ca sa fie prime intre ele trebuie sa nu se imparta unu cu altu
deci caut ca suma numerelor 17a8 sa nu se imparta la 3 si ai rezolvat problema
Prime între ele inseamna să aiba c.m.m.d.c 1 ..
pai da
ai grija ca numarul sa nu se imparta la 3
ce-i asa greu
Pfai..lasa,am rezolvat.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T13:53:18+03:00
A=0,2,5,8,...............................................