Răspunsuri

2014-10-18T13:48:21+03:00

publica:publicist publicista a publica 
imprima: imprimanta imprimator 
a edita:editator,editing 
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T13:50:20+03:00
Tipărire, tipărituri, tipar, tipărit, tipăriți; publicat, publicare, publicitate, publicații, publicător, publicitar; imprimat, imprimare, imprimanta, imprimător, reimprimare; editat, editare, editură, reeditare.
2 4 2