Răspunsuri

2014-10-18T13:45:32+03:00
Nu doar la pasarile calatoare chiar si la late speci de pasari cum ar fi porumbelul sau vrabiuta
fami te rog tot eseul in 10 rinduri
daca poti
tiam dat o idee tu continu dar poti incepe cu raspunsul meu
ok
daca aripa pasarii este ranita ea va zbura mai incet sau chiar deloc riscind sa fie prinsa de pradatori sau risca sasi piarda stolul
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-18T18:22:08+03:00
Pasarile pleaca in tarile calde cu ajutorul aripilor . etapele zborului la pasari sint  : zborul , decolarea ,  zbor propriu zis ,  zbor vislit,  zbor planat ,  zbor cu pinze . rndunica zboara in tarile calde prin zbor propriu zis si vislit . dar prumbelul albatrosu prin zbor cu pinze . cocorul vulturul pelicanul se deplaseaza mai intiii prin zbor vislit si apoi de zbor cu pinze...