Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T13:42:07+03:00
Buna . pentru inceput separa termeni cu necunoscuta x adica
7x-4x< 23-8 se va trece cu semn schimbat
3x< 15
x < 15 :3
x < 5
am inteles explicatia ta. multumesc. dar te roga sa ramai pt ca mai am inca vreo 5 subpuncte. voi incerca sa le fac singura; iti voi cere ajutorul numai daca ma voi bloca undeva.
bine
am mai avut o inecuatie, in stanga cu minus iar in dreapta cu plus dar mi-a dat rezultatul bine. iti multumesc foarte mult pt ajutor.
2014-10-18T13:49:59+03:00