Veverita se plimba printre alunele cazute din copac.
Ea s-a gandit sa adune un nr de alune egal cu nr de semne de punctuatie care lipsesc din text.
Ajut-o si pune tu semnele!

Veverita este un animal salbatic Ea traieste in padurile de deal si de munte
Vino la mine veverita striga Ciprian
Veverita nici nu auzi Sari din creanga in creanga si aduna nuci ghinda si alune
Veverita a adunat.................alune.
Din nr de 10 scade nr de alune pe care le-a adunat veverita.
Voi afla cate a pierdut veverita.
Vreau raspunsul cat mai repede!!!!!


2

Răspunsuri

2014-10-18T13:43:19+03:00

10 - 6 = 4 alune

Sper ca am fooooooooooooooost de ajutor

nu ai pt ce
:)
;)
De unde sti ca e minus 6?
probl e cam incurcatoare
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T13:44:18+03:00
Veverita este un animal salbatic. Ea traieste in padurile de deal si de munte. Vino la mine, veverita! striga Ciprian.
Veverita nici nu auzi. Sari din creanga in creanga si aduna nuci, ghinde si alune. Veverita a adunat 8 alune.
10-8=2

De unde sti ca este minus 8?
am numarat semnele de punctuatie pe care le-am scris si apoi le-am scazut din 10
ok ms
ca zice la inceputul problemei ca ea s-a gandit sa adune alune egal cu nr semnelor de punctuatie