Răspunsuri

2014-10-18T13:35:48+03:00
Aceasta fata e frumoasa ca un cristal.
Am gasit o piatra de cristal.
Stefan sufla din corn.
Eu mananc din corn.
Am un ghid pentru limba romana.
La muzeu ne va conduce un ghid.
Nu se va rupe acel arc de la pat.
El a pregatit o sageata pentru arc.Sper ca te-am ajutat
11 3 11
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T13:37:46+03:00
Eu am fost la Cristal sa imi fac copii de xerox .
Cristalul straluceste puternic.
Cornul de la casa s-a rupt.
Eu am primit de la scoala un corn .
Vaca si-a rupt cornul.
Cand am fost in excursie ne-a ghidat un ghid.
In carte este ghidul tuturor planetelor.
Eu am un arc si 2 sagetii.
Arcul de la pix a rupt.
Sper ca te-am ajutat :***
7 4 7