Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-25T15:16:36+02:00
Te referi la un dialog ??
Defapt nu am terminat :( Dar am trimis din greseala
aa ok
Vrei sa-l termin ??
nu ms este destul de bun
A ok
2014-02-25T15:20:10+02:00
-Buna ziua!!! Va rog sa ma ajutati, un incendiu pe strada florilor blocul nr.15
-Buna ziua, da ,venim acum!!! 
- Va rog e urgent...
-Imediat venim aveti grija sa va feriti de flacari si sa nu va panicati.

20 4 20
ms le voi scrie pe ambele sunt foarte bune
npk mersi si eu a fost placerea mea :*:*