Răspunsuri

2014-10-18T13:09:02+03:00
Padurea a impadurit din nou
ms
Bunicul meu a impadurit 10 hectare la poalele muntilor. Propozitie frumoasa.
multumesc
cu placere
ma mai poti ajuta cu ceva
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T13:09:26+03:00
Padurea a impadurit........
copacii din padure au impadurit
multumesc
cu placere
Ma mai poti ajuta cu ceva/
Ca vaile sa fie populate, dealurile trebuie sa fie impadurite"