Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T13:12:41+03:00
A+a+1+a+2+a+3=30
4a+6=30
4a=24
a=6
b=7
c=8
d=9 si numarul este 66789
da il inlocuesti pe b cu numere in asa fel in cat sa poata sa fie divizibil cu 3
ok multumesc !
ca sa fie divizibil cu 3 trebule sa aduni numerele in asa fel ca suma sa se imparta la 3
si ca sa fie divizibil cu 4 trebuie ca ultimele 2 cifre sa le poti imparti la 4
ok multumesc !
2014-10-18T13:14:21+03:00
Numerele sunt 6;7;8;9
6+7+8+9=30
numarul de forma aabcd=66789