1.Formulati propozitii afirmative si negative care sa aiba la sfarsit punct,semnul exclamarii sau semnul intrebarii.
2.Redactati o descriere a unui animal preferat,in care sa folositi propozitii simple si propozitii dezvoltate ,afirmative si negative.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T13:08:30+03:00
1 .  Mama e la magazin.
 vreau sa mananc !
Te intorci acasa?
Nu sunt un geniu.
Nu te grabi !
El nu aude bine?
2 . Animalul meu preferat este iepurele. Acesta este un animal care nu face rau oamenilor si este foarte dragalas. Intotdeauna iepurele sare de colo colo si poate avea culoarea blanii alba,gri sau neagra .Este un animal pufos . Iepurii pot fi animale domestice sau salbatice. 


23 4 23
2014-10-18T13:41:22+03:00
1 De ce nu ai mancat?                                                                                            Bravo!!!Ai luat nota zece!                                                                                     Mama merge la magazin.                                                                                2 Animalul meu preferat este catelul deoarece el simte cel mai bine sentimentele omului.Deasemenea  el ami este numit si ca ,,cel mai bun prieten al omului''.El nu face rau omului decat daca se simte amenintat.Deasemenea nu este si un animal foarte pretentios.Si este foarte loial omului.De aceea cainele este animalul meu preferat.
18 3 18