Răspunsuri

2014-10-18T12:54:29+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T12:54:52+03:00
O piramida patrulatera regulata are 8 muchii laterale. Cubul are 12 muchii. Un tetraedru are 4 varfuri.
Scz :)) da doar una
Asa zice si teorema : Printr-un punct exterior unui plan se poate duce o singură paralelă la plan.
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
kiddu cata :https://www.facebook.com/lcathy3