Răspunsuri

2014-10-18T12:22:56+03:00
Ele se ghemuiesc deoarece asa le este cald...Unele parti ale corpului le acopera pe celelalte si asa se incalzesc... :D

9 2 9
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T14:00:42+03:00
In pozitia ghemuita, suprafata de contact a pielii (sau a blanii) cu aerul rece este mai mice astfel, ceea ce reduce pierderea de calcura a corpului, si astfel mentinandu-se mai bine caldura.
16 4 16
poti te rog sa scrii corect eu nu inteleg ce ai dorit sa scrii