Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T12:11:00+03:00
Daca altitudinea este foarte ridicata nivelul de oxogen din aer va scadea consierabil astfel oamenii nu vor putea supravetui.
daca relieful este fragmentat in mai multi munti posibilitatea de a ajunge la locuinta in acel loc scade.
daca relieful este prea fragmentat v-a devenii foarte inaccesibil 
31 4 31
2014-10-18T12:34:54+03:00
Alunecarile de teren distrug recoltele mai ales livezile cu pomi fructiferi
15 4 15