Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T12:00:12+03:00
Lumina zilei s-a stins in umbra serii. Amurgul a aprinstot cerul.Noaptea a adus sus pe cer puzderie de stelute. Fosnind, frunzele chemau soptit pasarile la cuiburile lor. Frigul a amortit toata natura intr-o dulce visare. Linistea invaluie tainic padurea, iar intunericul domneste peste tot.
1 5 1
2014-10-18T12:09:38+03:00
Soarele cel mare coboara incet spre asfintit.Cu incetul lumina soarelui se micsoreaza si imprejur devine tot mai intunecat si mai palid. Afara devine din ce in ce mai frig,deoarece caldura cu repezeala scade.Tinut in chingile inserarii,soarele murmura citeva licariri luminoase,dupa care se retrage.Dupa ce soarele s-a retras,inseerarea s-a instalat cunfortabil peste natura.O liniste apasatoare domina intreaga atmosfera.Singurele care se bucura de venirea inserarii sunt citeva pasari de prada.In casele prasarate discret pe masivul confundat in linistea inserarii incep sa se aprinda luminile.Nici inserarea nu va mai rezista mult timp.In scurt timp intunericul va cuceri natura.
Sper ca te-am ajutat!!!