Răspunsuri

2014-10-18T11:48:55+03:00
Poti sa scri despre reciclare.Scrie ca daca nu reciclam planeta noastra se imbolnaveste sau ceva de genul asta.Sper sa te ajute sfatul.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T11:51:03+03:00
Poti sa faci un concurs de facut fapte bune nevoiasilor si fiecare concurent trebuie sa i-a semnaturile oamenilor pe care i-a ajutat ,cine a ajutat mai multi oameni castiga
si ca motto poti sa scri,Daruieste o zi pentru o viata!
Ok