Ajutatima si pe mine cu exercitiul asta:scrieti pe caiet cuvintele date si cititi-le corecte.Subliniati literele care nu sunt specifice limbii romane:Bombay, Kuweit, New York,Quebec, Washington,Wroclaw,Wiliam Shakespeare, Jules Verne, Wolfgang Amadeus Mozart, Friedrich Schiller.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T11:59:59+03:00
Bumbay,keweit,new york(niu iorc),quebec(chebec),washington(uasington),wroclaw(vrocav),wiliam shakespeare(uiliam sexpir),jules verne(jul vern),wolfgang amadeus mozard(volfgang),friedrich schiler(fredric shilar)
25 4 25
2014-10-18T12:02:52+03:00
BOMBA=BOMBEI
NEW YORK=NIU IORC
WASHINGTON=UASHINGTAN
MOZART=MOTZARD

15 3 15