Răspunsuri

2014-10-18T11:55:55+03:00
1)SENSUL PROPRIU DE BAZA= ESTE INTELESUL OBISNUIT AL UNUI CUVANT.
EX EL SIA RUPT PICIORUL(PARTE A CORPULUI)
SENSUL PRIPRIU SECUNDAR= DINTR-O ASEMANARE SI DEPINDE DE CONTEXT    EX MASINA S-A LOVIT DE CAPATUL PODULUI.
2)SENSUL FIGURAT=ESTE SENSUL NEOBISNUIT AL UNUI CUVANT FOLOSIT PT A FORMA O IMAGINE ARTISTICA  EX      PE-UN  PICIOR DE PLAI PE-O GURA DE RAI
STEA-SENS PROPRIU ASTRUL DE PE CER
         -SENS FIGURAT STEA DE CINEMA


Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T11:55:59+03:00
Ei se afla in dimineata vietiim lor     sens figurat
dimineata ma trezesc sa merg la scoala                 sens propriu de baza
tuesti ca o dimineata insorita