Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T11:55:48+03:00
A) x
    x+1
    x+2
   --------
   3x+3=27
   3x=27-3
   3x=24
   x=24:3
   x=8

Numerele sunt: 8 ; 9 ; 10
Verificare: 8+9+10=27
 
========================================================

B) x
    x+1
    x+2
    x+3
    x+4
  ---------
   
5x+10=75
    5x=75-10
    5x=65
    x=65:5
    x=13

Deci numerele sunt: 13; 14; 15; 16; 17 
VERIFICARE: 13+14+14+15+17=75 

=========================================================

C)
   x
   x+2
   x+4
 ---------
  3x+6=78
  3x=78-6
  3x=72
  x=72:3
  x=24

Numerele sunt: 24; 26; 28
VERIFICARE: 24+26+28=78
 
2014-10-18T11:57:34+03:00