Răspunsuri

2014-10-18T11:45:26+03:00
1. cearta, cireada; ploaie, iepure,caine, paine, rulou, nou, 
2.doreau, primeau, panuiai,incuiai,taiau, voiau
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T11:49:55+03:00
,,ea,,  -  cartea ,mancarea.
,,ie,, - iepure ,  biet .
,, ou ,, - birou , tablou.
Acestia au fost diftongii.
Acum triftongii : ,, eau ,, - beau ,  mergeau.
,, iai ,, -  incuiai , planuiai , voiai .
,, iau,,  - planuiau , mormaiau.
Sper ca te-am ajutat! Pa :*
3 4 3