Răspunsuri

2014-10-18T11:24:59+03:00
Farmec=vraja
arborilor=copacilor
nu-si aduce aminte=a uitat
nimai pile de om=
poti sa votezi cel mai bun raspuns??
Fermec= vraja. Arborilori= copacilor.nu- si aduce aminte= a uita. Nu mai piele de om nu stiu imi pare rau
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T11:26:22+03:00
Farmec-vraja
arborilor-copacilor
nu-si aduce animte- nu mai tine minte / a uitat
numai piele de om-slab
cu placere
arborilor-copacilor
ms mult dfe cel mai bun raspuns
nu-si aduce aminte-a uitat
da ca eu am spus sa puna