Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T11:23:22+03:00
Vesela(adjectiv)-vesela(substantiv)
forma-forma(era un obiect cu forma cilindrica/cu ajutorul lor forma un cerc)
mobila(substantiv)-mobila(adjectiv)
ochi(substantiv)-ochi(verb)

1 5 1
2014-10-18T11:23:34+03:00
Mi-am cumparat o haina noua.                                                                             Sora mea este haina                                                                                            Eu sunt vesela                                                                                                   Am cumparat o vesela noua                                                                               La petrecere  a fost o folie.                                                                                 Am dat folia de pe telefon jos                                                                               Am vazut o cataracta intre stanci.                                                                       Vlad are cataracta