Răspunsuri

2014-10-18T11:18:48+03:00


... pf... P= 4*l

4*18cm= 72cm ( perimetrul rombului )

sa vad ce zice si rawan
:)))
=))))))))))))))) ai vazut ?
acelasi rezultat.
dar el primeste cel mai bun raspuns pt ca a incercat mai mult , ms si tie .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T11:24:19+03:00
DB= diagonala= 18cm 

Fiind romb, are 2 unghiuri obtuzunghice si 2 unghiuri ascutitunghice 

mas A= mas C= 60° 

dar lΔ ABD isoscel (pt ca toate laturile rombului sunt congruente)

Δ ABD isoscel 
mas A= 60°       ⇒  Δ ABD echilateral ⇒ l romb= d₁ = 18cm 

P romb= 4l= 4· 18= 72cm