Scrie toate posibilitatile de despartire in silabe a cuvintelor date . bicicleta -- margarete bi - cicleta bici -- cleta bicicle -- ta ghicitorile ghi - citorile ghici - torile ghicitori - le EXERCITIU 2 Cate planete are Sistemul Solar ? Care este cea mai indepartata planeta fata de Soare ? A cata planeta de la Soare este Pamantul ?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T11:28:35+03:00
Planeta  Pamint este a 3 de la soare 
mersi mult si bafta la scoala
ms
da cel mai bun raspuns
ms mult
good
2014-10-18T11:38:42+03:00
Bi-ci-cle-ta  bici-cleta bicicle-ta bi-ci-cleta bi-cicleta
mar-ga-re-te marga-rete mar-garete margare-te
ghi-ci-to-ri-le gici-torile ghi-ci-to-rile