Imi scrie si mie cineva o compunere cu titlul " La sanius" ?Trebuie sa se folosească toate expresiile si cuvintele date:
" a nins ca in povesti" ; " zapada sclipeste ca. .." ; " bucuria copiilor" ; " casele au căciuli de zapada" ; " vesmant alb" ; " saniutele zboara" ; "oboseala" ; "partia" ; "ne cheamă patul cald" ; "visam. .."
Mulțumesc!

2
ok imediat te ajut
dar baga inca 5 puncte
Bn
Cum? Ca sunt începător si nu știu
Începătoare*

Răspunsuri

2014-02-25T15:06:02+02:00
                La sanius
Astazi este 22 decembrie,prima luna de iarna,dar si ziua in care a inceput sa ninga.
A doua zi toti au spus ca a nins ca in povesti,casele au caciuli de zapada,toti copacii erau imbracati intr-un vesmant alb.
Partia ne cheama!
Saniutele vor sa zboare lin ,iar zapada sclipeste ca si razele soarelui vara.
Dupa o zi intreaga de sanius oboseala da gata bucuria copiilor,si ne cheama patul cald la un som bun si un vis frumos.
in seara aceea visam partiile lumi facute de copii.


good luck

1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-25T15:09:35+02:00
Intr-o zi frumoasa de iarna in care a nins ca in povesti . Zapada sclipeste ca o mica magie a unei zane . Bucuria copiilor readuce la vietate intregul vesmant alb. Eu petrecem totul timpul pe partie si ne dam cu saniutele zburand toata oboseala o data cu saniutele. 
Casele au caciuli de zapada si albul pur al zapezii si raceala care se lasa odata cu trecerea timpului. Veni seara. Ne cheama  patul cald si ajunsi in case si in paturile noastre visam la ziua de maine.