Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T10:45:09+03:00
Succesor inseamna numarul urmator :400, 700 ,800, 300
2014-10-18T10:49:30+03:00
Răspunsurile sunt : tei-400, brad-700, stejar-800,nuc -300 Succesor inseamna următorul număr iar predecesor inseamna numărul din nainte Ex : 400 399- este predecesorul lui 400 iar 401 -este succesorul lui 400
100,122,133,144,155.
322;455;766;899;577
va multumesc frumos
cu placere
Cu multa placere!