Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-18T10:35:11+03:00
At=2(L·h+l·h+L·l)
At=2(5·4+3·4+5·3)
At=2(20+12+15)
At=2·47
At=94 cm² .....Data viitoare sa copiezi exact cum e in carte !! nu doar dimensiunile ,ca n-ai de unde sa stii care e latimea ,lungimea sau inaltimea !!

Mersi mai astept un raspuns sa vad 2 pareri . :)
Comentariul a fost şters
pai ? care a gresit ?
2014-10-18T10:38:55+03:00
Aria totala =A lat+ 2A bazei
A lat=2(L×h+l×h)
A lat=70
A totala =70+4×3=70+12=82
pai ? care a gresit ?
terbuie sa dai si inaltimea ,lungime si latimea ca am luat-o diferit si de aceea raspunsurile au fost diferite
asa , era problema , bravo oricum si ms .
cu palcere