Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T10:24:58+03:00
A ajunge într-o situație dificilă, când nu mai poate face cum vrea,
a-i ajunge (cuiva), a i se strânge funia de (sau la) par, se spune despre cei ajunşi într-o situaţie extrem de dificilă.
2014-10-18T10:27:44+03:00
A ajunge într-o situație dificilă, când nu mai poate face cum vrea,
a-i ajunge (cuiva), a i se strânge funia de (sau la) par, se spune despre cei ajunşi într-o situaţie extrem de dificilă.