Ajutor!
Extrage din text cuvintele formate prin conversiune din textul urmator precizand valoarea de origine si valoarea din text si cuvintele derivate:
Ziua ninge, noaptea ninge, dimineata ninge iar!!
Cu o zala argintie se imbraca mandra tara:
Soarele rotund si palid se pierde printre nori
ca un vis de tinerete prin ani trecatori

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T10:22:09+03:00
Ziua ,noapte si dimineata =adverb de timp (in text),iar val de origine este subst.
trecatori=adjectiv (In text),subst.
tinerete =adj(in text)<subst.
2014-10-18T10:29:44+03:00